wtorek, 14 czerwca 2011

PORANNA JAJECZNICA

Rano wstałam o 7-30 mimo, że strasznie mi się nie chciało. Zdążyłam jednak zrobić szybko jajecznicę. Połączyłam dwa przepisy z książki kucharskiej. Pierwszy to był jajecznica z boczkiem, a drugi z korniszonami.

SKŁADNIKI
-20dkg boczku,
-8 lilipucich jajek,
-2 korniszony,
-gałązkę koperku.

PRZYGOTOWANIE
Pokroić boczek w kostkę i usmażyć na patelni. Jajka rozbić do miseczki, posolić i popieprzyć do smaku. Pamiętajcie jak kupujecie jajka to zanim je wymieszacie to sprawdzajcie na osobnej miseczce czy nie są zepsute, aby cała jajecznice nie nadawała się do wyrzucenia. Wymieszane jajka dodać do smażącego się boczku. Po usmażeniu dodać ogórki pokrojone w talarki i posypać koperkiem.










Przepis pochodzi z książki kucharskiej "Kuchnia Polska"


Ja jajecznicę lubię jeść z razowym chlebkiem ze słonecznikami i do popicia maślankę truskawkową.

Życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz