wtorek, 9 kwietnia 2013

49

Dzisiaj chciałam wam pokazać zdjęcia z czwartku.
Z rodzinka wybrałam się do męża siostry by nauczyć ją jak się robi krewetki i sos do nich.
Dopiero dziś wstawiam zdjęcia z tamtego dnia ponieważ nie miałam chęci prowadzenia bloga.
Zrobiłam sobie związku z tym małą przerwę.

PS: Proszę nie pisać komentarzy na temat uśmiechu ponieważ od jakiegoś czasu zaczynam ćwiczyć i uśmiech i ustawienie się do zdjęcia. 
Na razie mi nie zbyt wychodzi to, ale trenuję i mam nadzieję, że dzięki waszym radom z poprzednich postów w końcu dojdę to perfekcji.










Tunika-Allegro 
Naszyjnik- prezent od kuzynki 
Bransoletka- Rossmann
Bransoletka- Allegro
Buty- DeeZee
Legginsy- Prezent od Kamili

62 komentarze:

  1. ale super getry i buty - całość cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądałaś Kochana! A figury, to tylko Ci pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz obłędnie :*

    wszystko mi się podoba a najbardziej UŚMIECH :*

    OdpowiedzUsuń
  4. galaktyczne legginsy są super:)a jak sie trzeba uśmiechać do zdjęcia?ja tez nie wiem.buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwóch postach niżej masz to ładnie opisane. Miłego czytania. :-)

      Usuń
  5. Moniko ja Ci dam taką radę co do uśmiechu. Na pewno masz jakieś śmieszne wspomnienia. Takie gdzie śmiałaś się buzią i oczami bez kamery. Kiedy robisz zdjęcie pomyśl o tej sytuacji. Przypomnij sobie ją i spróbuj wtedy cyknąć fotkę. Spróbuj też uśmiechu z zamknięta buzią:)Ja też nie umiem śmiać się na zawołanie ale z tymi wspomnieniami działa. Jesteś bardzo zgrabniutka. I masz fajną figurkę. Trochę poćwiczysz i na pewno dojdziesz do wprawy. Fajny buciki:) Pozdrawiam Cie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jedna osoba mi powiedziała, żebym patrzała na synka i do niego się uśmiechała.
      Będę próbować wszystkiego co możliwe.
      Chociaż ja wolę siebie na zdjęciach bez uśmiechu.
      Pozdrawiam również gorąco.

      Usuń
  6. super stylizacja ;D
    cudowne buty! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik i bransoletka świetne, jak chcesz się uśmiechać to pomyśl o czymś przyjemnym...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz, tuniczka jest cudna i te leginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiscie nie lubie tego typu bluzek ale reszta bez zarzutu!;) w tych leginsach wygladasz genialnie a co do usmiechu. ja preferuje taki bez pokazywania zebow bo jednak trudno zrobic zdjecie zeby wyszlo to naturalnie, ale cwicz kochana wierze w ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko- masz takie zdjęcie jak się uśmiechasz do synka, jest u Ciebie na blogu. ogólnie wyglądasz super. Jesteś bardzo ładną i zgrabną dziewczyną. Masz duży potencjał

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy cudowne. Krewetki :3

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. te laginsy są super:) a co do uśmiechania to najlepiej jest chyba pomysleć o czymś fajnym, zabawnym, robić zdjęcia z radochą i po prostu się roześmiać do zdjęcia:) życzę Ci powodzenia w ćwiczeniu, a jak bedziesz miała dość, to cyknij fotki bez uśmiechu, bo przecież nie kazde zdjęcie musi z nim być:)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty zajebi.....:) świetnie wygladasz w tej galaktyce:)*

    OdpowiedzUsuń
  14. w końcu ubrałasz te świetne leginsy i buty ... świetnie wygladasz

    zapraszam do mnie http://www.sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super leginsy i buciki :)
    co do przzepisów zwykle kombinuje. Albo widze jakąś inspiracje i dodaje do tego coś swojego :)


    dziś zapraszam na kurczaka curry!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buty. Legginsy też świetne. W ogóle cała fajnie wyglądasz:) Zapraszam do siebie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie ;)) widac jestes trochę skrępowana, jednak tak jak mówisz dojdziesz do perfekcji ;))
    ładny strój,a figura godna pozazdroszczenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wygladasz! sama chętnie bym sie tak ubrała, gdybym tylko miala takie nogi jak Ty ;)
    szczerze mówiąc to nie myślałam, że w takich leginsach można fajnie wygladac. Jak widać- można :0
    buty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Legginsy świetnie leżą na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super te legginsy i buty. ♥ A co do uśmiechu to oczkami też się uśmiechaj, jeśli wiesz o czym mówię. ;D Obserwuję. ♥ ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne buty i legginsy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Blad wielki blad.Nigdy nie bedziesz popularna jezeli bedziesz tak sortowac komentarze, nie masz odwagi opublikowac slow krytyki? po co ci wogole komentarze jesli wpuszczasz tylko slodko pierdzace? jesli ktos cos krytykuje to nie po to zeby zrobic ci przykrosc ale po to zeby moc czegos nowego sprobowac z czegos zrezygnowac.Jesli tego nie zrozumiesz zostaniesz zwykla szara mysza.ja usuwam z ulubionych, kolejna nawiedzona laska ktora puszcza tylko milusie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja pisałam, że chcę być popularna. Bloga prowadzę dla czystej przyjemności. Słowa krytyki publikuje, nie publikuje jak ktoś mnie obraża, moją rodzinę i znajomych. Proszę sobie przeczytać komentarze z poprzednich postów. Gdzie są słowa krytyki dzięki, którym staram się działać. Bardzo się cieszę, że są takie osoby które starają się pomóc. Przykro mi, że masz o mnie złe zdanie, ale masz do tego prawo. Skoro mnie obserwowałaś czemu piszesz jako anonimowa osoba? Pozdrawiam.

      Usuń
    2. nie napisalam ze obserwuje tylko mam w ulubionych.Pisze jako anonimowa poniewaz mam taki jakis zwyczaj ze nie zakladam kont gdzie popadnie, w googlach, fejsiuniach, naszych klasach it.Nie potrzebuje tego.co ci da ze otworze sobie konto google z podpisem MYSIAPYSSIA z czarnogory? jesli to cos zmieni to jestem MYSIAPYSIA z czarnogory.

      Usuń
    3. Sorki źle przeczytałam. Mój błąd.

      Usuń
  23. No wlasnie chyba kazdej blogerce zalezy na tym aby byc popularna w jakim tam stopniu...po to sie prowadzi bloga( albo ja myle pojecia)jesli nie to trzbabylo kupic sobie kajecik i pisac do szuflady :-)Anonim ma racej wstawiasz same slodko pierdzace komenty a to nie za bardzo halllooo. Nikt nie chce Cie tutaj obrazac ale taka jest prawda..sama napisalam Ci pare komentarzy i niestety nie zostaly one opublikowane a moze cos by wniosly do Twojego bloga( zaznaczam nie byly posmiewne czy szydercze)Teraz skupilas sie na wycwiczeniu usmiechu i pozowania do zdjec...brawo..taka rada- wyluzuj troche, bo na fotach widac ze spinasz wszystkie miesnie jakie posiadasz :-)prowadzac bloga 2 lata powinnas przywyknac do tego ze ktos Ci robi zdjecia. Powinnas rowniez nauczyc sie wybierania dobrych zdjec do publikacji..czyli robisz zdjecia tak dlugo az da rade cos z tego wszystkiego wybrac. Tj zdjecie 1,2,4 leciiiiii takiego czegos nie powinnas pokazywac..to wyglada bardziej jak jakies probne foty. Polecam skupic sie na jakosci a nie na ilosci zdjec (ta szafa jest juz troszke nudna:-) Alez sie rozpisalam. Tak czy inaczej mam nadzieje zrozumialas co mialam na mysli. Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w dalszej karierze blogowej. Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tym, że wstawiam same "słodko pierdzące komentarze". Jak byście przeczytały to byście zauważyły, że komentarze z radami też są wstawione.
      Jeśli natomiast nie umieściłam jakiegoś komentarza, który uznałam za obraźliwy to przepraszam.
      Ostatnio nie mogę sobie poradzić z tym pozowaniem i uśmiechem bo czuję trochę presję.
      Chcę by było wszystko dobrze i żeby wszyscy skupili się na ubiorze, a nie na uśmiechu czy na tym jak pozuję. Już kiedyś pisałam, że nie lubię uśmiechać się do zdjęć bo mam z tym wielki problem, ale jak się nie uśmiecham to też jest źle.
      Sama czuję, że ostatnio nie potrafię się wyluzować. Wydaje mi się, że potrzebowałabym takiej osoby, która by mi pomogła w decydowaniu o wyborze zdjęć.
      Również pozdrawiam serdecznie. :-)

      PS: Jak bym mogła Cię prosić to odezwij się do mnie na maila. :-) Dzięki

      Usuń
    2. Napisalam do Ciebie na podany adres mailowy. Pozdrawiam Aneta

      Usuń
    3. Ja rowniez napisalam ci pare milych komenatrzy i jeden czy dwa krytykujące.Powiedz mi co obrazliwego jest w komentarzu gdzie napisalam ze masz brzydki baner? nie napisalam ze ty jestes brzydka tylko baner jest odstraszajacy, co zlego obrazliwego jest w takim stwierdzeniu? jestes chyba mocno przewrazliwiona.I sory jesli piszesz bloga, wlaczylas opcje komentowania to za przeproszeniem nie chrzan ze piszesz dla siebie, oslabia mnie taki tok myslenia.Robisz foty, fajne zreszta, piszesz nam notki, rozmawiasz w komentarzach i piszesz ze robisz to tylko dla siebie? ekhm ekhm

      Usuń
    4. Komentarz na temat baneru jest przecież umieszczony. Więc nie wiem za bardzo o co chodzi.

      Usuń
  24. http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.co.uk/search?updated-max=2012-12-12T19:32:00%2B01:00&max-results=7&start=84&by-date=false
    2 zdjecie ...masz bardzo ladny usmiech..naturalny i widac ten blysk w oku, zupelnie Ci sie twarz zmienila. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym to ja wiedziała jak ja to zrobiłam. :-)

      Usuń
    2. Ja Ci powiem jak.....zrelaksowalas sie i nie zwracalas uwagi na to ze ktos Ci strzela zdjecia bo bylas zajeta synkiem :-) to mialam na mysli piszac ze robiac sobie sesje musisz robic na prawde duuuzzzo zdjec najlepiej nie pozowanych. Nie robisz sobie w koncu zdjecia do kroniki klasowej co nie :-) Pozdrawiam. Aneta

      Usuń
  25. Nieee ten usmiech jest tak BARDZO sztuczny... Nie sil sie, usmiecha to sie naturalnie a nie pod wpywem "presji"... Jak im nie pasuje niech nie patrza, bo te sztuczne usmiechy wygladaja jak na castingu do "Szczek"

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam właśnie napisać o uśmiechu no ale czytam, że nie chcesz :P
    Krewetek nie jadłam nigdy ale chyba będę musiała nauczyć się ich przyrządzania bo mąż wspominał, że chciałby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zycze ci tego z calego serca;) taki ogrod jest przepiekny;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne legginsy ^^
    Zapraszam : uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2013/03/zima-zima-zima.html?m=1 w tym poscie sie fajnie usmiechasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. super masz legginsy - swietnie w nich wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja bardzo ładna, chyba najfajniejsza jaką u ciebie widziałam.
    Spróbuj zrobić czasami kilka zdjęć na dworze, wychodzą wtedy jaśniejsze i ciekawsze.
    A co do uśmiechu to może najpierw spróbuj pomyśleć o czymś miłym, lekko się uśmiechnąć i nie łączyć ust, bez pokazywania ząbków. Może to jakoś pomoże na początek. Powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sztuczny, ironiczny uśmiech - niezły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. legginsy i buty masz rewelacyjne :)

    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny prezęt, też szukam takich legginsów, ale nigdzie nie mogę znaleść ich w rozsądnej cenie :P. świetny OOTD :D


    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. nie podobają mi się takie leginsy, ale fajnie je zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. I am so in love with your galactic thights!

    -jean
    tootsiejean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja właśnie poluję na t-shirt galaxy...dopiero teraz zaczął mi się podobać ten motyw;)

    OdpowiedzUsuń
  38. teraz masz okazje to nadrobic;) mysle ze Edzio tez bylby z niej zadowolony;)

    OdpowiedzUsuń