czwartek, 23 stycznia 2014

STRÓJ 108

Dziś moi drodzy chciałam wam pokazać w jaki sposób można zestawić żakiet, który dostałam ze sklepu rosegal .
Już wczoraj wam chciałam przedstawić mój pomysł na żakiet, ale niestety nie miałam czasu. 
Mam nadzieję, że chociaż części z was będzie się podobało.
Pozdrawiam.
Żakiecik można kupić pod tym linkiem.
KLIK 














Buty-CCC
Spodnie- Chińskie Centrum Handlowe
Bluzka- Allegro
Naszyjnik-Allegro
Żakiet- Rosegal
Pierścionek- Restyle

Stylizacja: 053

54 komentarze:

  1. piękny jest też żakiet i świetnie się komponuje z naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne połączenie. Ten zakiet jest świetny♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten zestaw ;)
    Marynarka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. żakiet i korale najlepsze!:) a biały podkoszulek dobry do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się białe podkoszulki pasują do wszystkiego.

      Usuń
  5. Fajnie połączyłaś ten żakiecik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. dopiero teraz nabrałaś ładnych kobiecych kształtów:) służy ci to maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglada

    ps. juz powoli widac Twoj brzuszek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak brzuszek już powoli widać. Z Edziem miałam większy. Nawet różnicę w wadze widać.

      Usuń
  9. Fajny żakiecik, ale ja bym chyba go zestawiła z bardziej klasycznymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to są jedyne spodnie w tej chwili się mieszczę, a nie chcę na moment kupować nowych. ;-)

      Usuń
  10. Cieszę się, że Ci się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żakiet bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardziej podoba mi się jak pokazałaś go gdy był rozpięty ( w poprzednim poście)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żakiecik cudownie na Tobie kochana wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu rewelacja! Wyglądasz mega mega! :-*
    Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-*

    U mnie 20 pomysłów na DIY fryzury – może i Ty znajdziesz coś dla siebie? :-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  15. świetny żakiecik, ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny żakiet :)
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobaja mi sie kozaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żakiecik ma świetny wzór i bardzo ciekawy krój ;) Efektowna stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw ;) ślicznie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. żakiet prezentuje się lepiej niż myślałam, jest naprawdę bardzo ładny :) i Ty bardzo ładnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny ten żakiet! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. urzekł mnie ten żakiecik! :)
    ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zestaw! ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie :)
    Nie wiem czemu, ale jak wchodzę to widzę, że nie mam zaobserwowanych żadnych blogów, muszę to naprawić, bo cały czas obserwuję od nowa :C

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie ale tu nic nie pasuję, nie podoba mi się to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co xD "Fajnie, ale nie podoba mi się." xD Co Ty gadasz w ogóle, idź stąd.

      Usuń
  26. Jaka pięknie wyglądasz :) Wyglądasz kwitnąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zestawienie, wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, wszystko się ślicznie komponuje :D
    Spodnie są cudowne :*

    OdpowiedzUsuń