środa, 5 lutego 2014

STRÓJ 111

Dziś moi drodzy chciałam wam pokazać kurtkę jaką ostatnio dostałam od sklepu sheinside.
Jestem w niej wręcz zakochana.
Przyznam, że od  dawna o niej marzyłam, a teraz jest moja. 
 Zdziwiło mnie, że mimo iż kurtka jest niezbyt gruba, a na dworze mróz to nie zmarzłam. 
Plusem jest dla mnie to, że można odpinać białe futerko w środku.
Dzięki temu nie tylko na zimę się nadaje, ale również na wiosnę i jesień.
Bardzo lubię sklep sheinside
Mają spory asortyment ciekawych ubrań. 
Myślę, że dla każdego by się coś znalazło. 
Poniżej podaję wam link do kurtki. 















 Buty-CCC
Legginsy- SH
Sweter- TU (Allegro)
Kurtka- Sheinside


055

52 komentarze:

  1. Świetna kurtka!
    Bardzo ładnie w niej wyglądasz! :)


    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurteczka ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna jest ta kurtka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w tej kurtce, ten styl Ci służy... to jeden z moim ulubionych postów na Twoim blogu... nie mogę się napatrzeć :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. super kurtka, też takie lubię ;) golf też fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kurteczka tez chcialam sobie taka kupic. Ale jeszcze lepszy ten czerwony sweterek

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurtka i super w niej wyglądasz C: Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka, ma super kolor, bardzo CI pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tą parkę widziałam już na kilku blogach, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kurtka:) Też lubie takie z odpinanym futerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygladasz :) podobają mi sie botki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Parka super fajnie ze ma ciepłą podszewke:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy zestaw! a parka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kurteczka.Sama czekam na rzeczy! Wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo .Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z rzeczy, które dostaniesz.

      Usuń
  16. nie mój styl , ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna kurtka, aczkolwiek nie podoba mi się jej zestawienie z czerwonym swetrem.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem właśnie sweterek ożywia ten strój. No, ale rzecz gustu. :-D

      Usuń
  18. bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurtka wygląda na bardzo ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna kurtka ; ) lubię takie militarne kolory, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz! :)
    bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna kurtka, aczkolwiek zwróciłam uwagę na buty, są extra :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna kurteczka lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglądasz :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie Kochana Ci w tej kurteczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz :))
    a kurteczkę masz genialną :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Jeżeli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki, bardzo mi pomożesz :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna kurteczka :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń