czwartek, 25 czerwca 2015

STRÓJ 213

   Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  TutajTUTAJ, i TUTAJ
 
 Sweter- Kamaciuch.pl
Bluzka- Kamaciuch.pl
Spodnie- Miss One 
Buty- CCC
Torebka- Shein

Dzisiejszy stroj malo letni, ale to dlatego, ze  jest zimno i prawie ciągle pada deszcz.
 Ja lato będę mieć dopiero od następnej środy.
Nie pisałam wam o tym ale razem z rodzinom wybieram się na tydzień do Chorwacji.
Jak bym mogla to bym zapakowała trochę słońca i przywiozła do polski. 
Ostatnio często nosze ze sobą torebkę, którą dostałam od Shein.
Strasznie polubiłam te torebkę i na pewno długo się z nią nie rozstanę. 










20 komentarzy:

  1. Torebka jest świetna! :) zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam torebkę z frędzlami i noszę ją non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja bardzo podoba mi się torebka jest po prostu mega ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna jest ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ootd ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. what a perfect look
    i love the bag so much <3

    hope you too visit my Blog <3
    AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że na Chorwacji pogoda będzie lepsza niż w Polsce ;)
    Świetna ta torebka, nie dziwię się, że często ją nosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna torebka :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba, buty i spodnie bym Ci skradła :D
    Zazdroszczę Chorwacji <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torebka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie zmechacony i zniszczony ten sweter

    OdpowiedzUsuń