piątek, 13 listopada 2015

JESIEŃ Z SHEIN

Musze wam się przyznać, ze ostatnio przez te brzydka pogodę 
nie mam ochoty na robienie zdjęć. 
Zawsze jesień była moja ulubiona pora roku, ale ostatnio już 
zaczynam mieć dość tych deszczowych, szarych i ponurych dni.  
Dzisiaj jednak postanowiłam wam przypomnieć siebie z zeszłego roku. 
Na jesiennych zdjeciach jest sporo ciuszków z mojego ulubionego sklepu Shein.

 Sweterek- (SH)
Spodnie- Shein
Buty- DeeZee
 Płaszcz- Shein
Buty- CCC
 Parka- Shein
Spodnie- New Yorker 
Buty- CCC
 Parka- (SH)
Bluza- Shein
Spodnie- (prezent)
Buty- CCC
 Buty- DeeZee
 Naszyjnik- szafa.pl
Koszula- Choies
Spodnie- (Prezent)
Buty- CCC 
Torebka- (prezent)
 Płaszcz- Kamaciuch.pl
Spodnie- New Yorker
Buty- CCC
 Narzuta- (Prezent) 
Bluzka- Allegro
Spodnie- New Yorker
Buty-CCC
 Kamizelka- Shein
Spodnie- New Yorker
Buty-CCC
 Buty- CCC
Kamizelka- Chińskie Centrum Handlowe
Buty- DeeZee
 Kurtka- Shein
Bluza- Shein
Buty-CCC
Naszyjnik i bransoletka- Sammy Dress
 Marynarka- Shein
Bluzka- Allegro
Naszyjnik i bransoletka- Sammy Dress 
Buty- Deichmann  
Spodnie- New Yorker

 Kurtka- Shein
Sweter- Chińskie Centrum Handlowe
Buty- CCC 
 Parka- Shein
Bluza- Shein
Buty- CCC
Sweter- Shein
Spodnie- New Yorker
Buty- CCC


8 komentarzy:

  1. Kilka rzeczy wpadło mi w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się bluza z różą oraz ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje :) Bardzo podobają mi się parki i bluzka w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk z drugiego zdjęcia jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To z kiciusiem mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo ze zdjęciami:( Ja nigdy nie lubiłem jesieni wolałem Lato i Zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka jakość i rozmiar zamawianego płaszczyka czarnego z futerkiem? polecicie?

    OdpowiedzUsuń