piątek, 6 listopada 2015

MOJE SZTUCZNE FUTRA, NOWOŚĆ SHEIN

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEINkamaciuch.pl, i Rosegal

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować moja mala kolekcje sztucznych futer.  

Parę dni temu doszło do mnie kremowe futro z internetowego sklepu Shein.
Futro nie jest zbyt cieple, ale na pewno będzie się nadawało na jesienne cieplejsze dni.  

Moje pierwsze futro zakupiłam kiedy skończyłam 18 lat. 
Z uzbieranych pieniędzy zrobiłam sobie prezent w postaci futera z "wiewiórki" he he he 


Następne futro, bolerko kupiłam specjalnie na ślub cywilny, na którym byłam świadkiem. 
O ile pamiętam było to w październiku, albo listopadzie. 
Futro świetnie prezentowało się w połączeniu z czarna, długą sukienka. 

Moje ostatnie futro dostałam jakieś dwa tygodnie temu od męża siostrzenicy. 
Na nie niestety okazało się za małe. 

Kiedyś miałam jeszcze futerko, bolerko niebieskie niestety żałuję, ze je sprzedałam. 


15 komentarzy:

  1. Chyba nie lubię futer... ewentualnie futrzaste bezrękawniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię futrzane kamizelki, mam dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze białe bardzo mi się podoba :) i super, że są sztuczne! nie chcemy przecież krzywdzić zwierzątek! pozdraiwam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff jak dobrze, że sztuczne a nie prawdziwe :d

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze futerko najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś lubiłam sztuczne futra, nawet miałam jedno ale już mi ta faza przeszła

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że prawie nigdy nie noszę futrzanych rzeczy, no może poza jedyną futrzaną kamizelką, którą ostatnio otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń