środa, 16 grudnia 2015

SYLWESTER Z SHEIN, INSPIRACJE

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEIN, Rosegal

Mi zawsze Sylwester się kojarzył z błyszczącymi ciuszkami.  
Ja mam tylko jedna błyszczącą sukienkę, długą do ziemi. 
Poniżej chciałam wam pokazać kilka propozycji, 
które możecie znaleźć w internetowy sklepie Shein
Dodam, że jest to jeden z moich ulubionych sklepów zagranicznych. 
Wam z jakimi stylizacjami kojarzy się Sylwester?





http://www.shein.com/Gold-Short-Sleeve-Split-Back-Sequined-Dress-p-189036-cat-1727.html



 

12 komentarzy:

  1. ale się błyszczą
    no gdybym sie wybierała na Sylwestra do Klubu to na jakąś Twoją propzycję pewnie bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ostatnia sukienka :) Fajny ma krój i długość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, cudne sukienki ale tylko na jeden raz

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga i trzecia bardzo mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 jest piękna! Sama w tym roku mocno się zastanawiałam nad cekinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie wygląda ta 1 sukienka. Raczej przemawia do mnie bo nie ma takiej ilości cekinów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są wszytkie- aż ciężko byloby się zdecydować na jedną ! :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam we wszystko:23,69$, 25,06$, 22,90$, 18,99$, 16,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria


    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie najpiękniejsza 3 :)

    OdpowiedzUsuń