piątek, 11 marca 2016

RAJSTOPY KNITTEX

Dzisiaj chciałam Wam przytoczyć kilka słów o rajstopach NOA by Knittex z internetowego sklepu knittex.pl.
Niedawno zamówiłam trzy pary rajstop i muszę  powiedzieć, 
że przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko.  
Do tego są bardzo bezpiecznie zapakowane, dzięki czemu się nie zniszczą w czasie transportu. 
Z przodu opakowania mamy duży obrazek rajtuz natomiast z tylu bardzo czytelny opis. 
Na samej górze jest małe zafoliowane okienko dzięki czemu widać jaki kolor maja rajstopy.
 Ostatnio mamy jeszcze chłodne dni wiec  każdej kobiecie lubiącej nosić sukienki i spódniczki przydadzą się rajstopy. 
 Dla mnie jest to bardzo ważna część garderoby.
Modne są teraz ze wzorkami i myślę, że będą jeszcze bardzo długo cieszyć kobiece nogi. 
Dzięki dobrze dobranym kobieta może wyeksponować swoje największe walory. 
Rajstopy trzeba dopasować do swojej sylwetki, wzrostu i kształtu nóg.
W sklepach mamy bardzo wielki wybór rajstop wiec każda znajdzie coś dla siebie. 


Firma KNITTEX
 jest pokoleniową firmą rodzinną, zajmującą się produkcją wyrobów pończoszniczych. Założyciel firmy - Krzysztof Szarski - włókiennik z zamiłowania - dzięki swojej pasji stworzył prężnie działające na skalę światową przedsiębiorstwo. To właśnie znajomość branży, niekończące się zgłębianie nowości w dziedzinach technologii dziania oraz przędz, zaowocowały wysokiej jakości produkcją oraz szerokim asortymentem produktów przeznaczonym dla kobiet, dzieci i mężczyzn. 

Knittex swoją wysoką pozycję na rynku pończoszniczym zawdzięcza również nowoczesnemu parkowi maszynowemu oraz profesjonalnemu zespołowi programistów i projektantów, którzy wiedzę łączą z trendami płynącymi ze świata mody. Zespół, który szuka inspiracji podróżując, obserwując ludzi - ich wygląd, potrzeby. Prowadzi dialog z użytkownikami, by wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom oraz by odkrywać nowe obszary, w których pończosznictwo znajdzie swój oddźwięk. 

WISH=KLIK
 

CRYSTAL=KLIK

FLORA =KLIK

Więcej informacji o rajstopach w kolejnych postach. 
Niebawem zobaczycie jak się reprezentują na moich nogach.

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak się prezentują na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te rajstopki :) Ja najbardziej lubię gładkie, czarne rajstopy i pończochy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak się sprawdzą w stylizacji :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wzory, jeszcze takich nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie pamiętam kiedy ostatnio nosiłam rajstopy. Chyba nigdy nie zrezygnuje ze spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te rajstopy :-) Lubię takie wzorzyste modele i jestem bardzo ciekawa jak się będą prezentowały w stylizacjach :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń