wtorek, 5 lipca 2016

MIĘDZYZDROJE



Międzyzdroje  miasto w północno-zachodniej Polsce, w woj. zachodniopomorskim, w powiecie kamieńskim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Międzyzdroje, położone na wyspie Wolin nad Morzem Bałtyckim. Według danych z 31 grudnia 2010 miasto miało 5479 mieszkańców.

Międzyzdroje są ośrodkiem wypoczynkowym i turystycznym. W mieście znajduje się siedziba dyrekcji Wolińskiego Parku Narodowego. Popularną letnią imprezą rozrywkową jest organizowany corocznie w lipcu Europejski Festiwal Gwiazd.










7 komentarzy:

  1. super zdjęcia, fajny rodzinny wypad.

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam raz niestety tylko przejazdem wstapiłam na molo, pięknie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam raz w Międzyzdrojach i podobało mi się, jednak według mnie, w pełnym sezonie letnim jest tam za dużo turystów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne miejsce, jednak nigdy nie byłam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie byłam,ale widzę że warto odwiedzić
    No słuchaj ten mój kolor włosów to ogólnie miał wpadać w kasztan a jest ciemną czekoladą, ehh Ogólnie ładnie wygląda,ale nastawiłam się na coś jaśniejszego

    OdpowiedzUsuń